آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
کد خبر: ۵۸۶۲۰۳

اولین قدم اینیستا برای ورود به دنیای مربیگری از امارات

اولین قدم اینیستا برای ورود به دنیای مربیگری از امارات
ستاره پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا برای کسب مدرک مربیگری نام‌نویسی کرد.
۱۷:۳۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

 به نقل از نشریه مارکای اسپانیا؛ آندرس اینیستا ستاره پیشین تیم فوتبال بارسلونا که هفته گذشته به صورت رسمی با دنیای فوتبال خداحافظی کرد؛ با نام‌نویسی در دوره‌های مربیگری سطح B فوتبال آسیا در شهر دبی امارات، اولین قدم برای ورود به دنیای مربیگری را برداشت.

طبق گزارش مارکا؛ اینکه ستاره پیشین تیم ملی بارسلونا، امارات - کشوری که ماه ژوئن در آن بازنشسته شد - را به عنوان محل سپری کردن اولین دوره‌های مربیگری خود انتخاب کرده، می‌تواند نشانه‌ای از احتمال آغاز دوران مربیگری او در قاره کهن نیز باشد، کاری که هموطن و هم‌تیمی سابق او ژاوی هرناندس نیز انجام داد.

دوره مربیگری که اینیستا به همراه گروهی از ستارگان بازنشسته فوتبال آسیا در آن شرکت کرده است، سه ماه به طول خواهد انجامید و شامل مباحث متعددی همچون شیوه‌های مدرن تمرین در فوتبال، اصول و روش‌های بازی دفاعی و هجومی، تاکتیک‌های فردی و گروهی فوتبال و ... است.

اینیستا در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در امارات سکونت دارد و انتظار می‌رود که تا پایان دوره مربیگری‌اش نیز در این کشور بماند، البته زندگی کاری او به شرکت در کلاس‌های مربیگری، محدود نمی‌شود، چرا که در خارج از دنیای فوتبال نیز فعالیت‌های اقتصادی دیگری دارد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین