آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
کد خبر: ۵۸۶۸۹۰

ستاره پرسپولیسی مقابل کاشیما غیب شد!

ستاره پرسپولیسی مقابل کاشیما غیب شد!
نام مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا در فهرست نفرات تیمش مقابل کاشیما دیده نمی‌شود.
۰۸:۴۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم جی لیگ ژاپن، تیم فوتبال آویسپا فوکوکا که شهاب زاهدی در آن عضویت دارد، از ساعت 8:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه کاشیما به مصاف این تیم رده پنجمی خواهد رفت.

شهاب زاهدی که پس از سه مسابقه دوری از ترکیب، در آخرین مسابقه آویسپا فوکوکا قبل از فیفادی مقابل ناگویا به جمع نفرات اصلی رسید و در جریان پیروزی تیمش 55 دقیقه در زمین حضور داشت، امروز غیبت غیرمنتظره‌ای برابر کاشیما دارد.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا که در مسابقه رفت این تیم مقابل کاشیما موفق به زدن تک گل بازی شد و سه امتیاز را به همراه آورد، بدون اعلام جزئیات از سوی باشگاهش در بازی امروز غایب است.

زاهدی که در فصل جاری جی لیگ ژاپن 27 بازی انجام داده و 9 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امیدوار بود امروز مقابل کاشیما تعداد گل‌هایش را دو رقمی کند، اما آنطور که هواداران آویسپا فوکوکا در صفحات مجازی نوشته‌اند، غیبت غیر منتظره در این بازی داشته است.

یاران زاهدی با 10 پیروزی، 13 مساوی و 10 شکست در این فصل 43 امتیازی هستند و در جایگاه یازدهم جدول جی لیگ ژاپن قرار گرفته‌اند که در صورت برتری مقابل کاشیما صعود یک تا دو پله‌ای خواهند داشت.

منبع: ورزش سه
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین