آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
کد خبر: ۵۸۷۰۳۶

حسینی: با یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ بازی داریم

حسینی: با یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ بازی داریم
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فولاد با توجه به ۳ پیروزی پیاپی یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ است.
۱۹:۴۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳
وانانیوز|

 مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم با یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ بازی داریم. با توجه به 3 برد پیاپی فولاد، فکر می‌کنم از لحاظ روحی و کار تیمی شرایط خیلی خوبی دارند. فولاد با داشتن یک مربی خیلی خوب، بازیکنان خوب و مجموعه منظم نشان دهنده این است که بازی سخت و مشکلی داریم. در طول هفته سعی کردیم برای این بازی خیلی سخت خیلی خوب خود را آماده کنیم. امیدوارم فردا بتوانیم با کمترین اشتباه و بهترین نمایش یک بازی خوب مقابل فولاد منسجم انجام بدهیم.

وی در خصوص حضور مجدد بانوان در ورزشگاه خانگی آلومینیوم اراک گفت: خیلی خوشحالم که بانوان محترم شهر اراک می‌تواند بیایند و بازی را از نزدیک ببینند. حضور بانوان باعث ایجاد یک فضای خوب در استادیوم می‌شود و استفاده از دیدن بازی نیز حق این عزیزان است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد تاثیر تعطیلی لیگ برتر روی این تیم عنوان کرد: بزرگترین نگرانی من همین است. متاسفانه شرایطی داشتیم که نتوانستیم تیمی را برای بازی دوستانه پیدا کنیم و یک مقدار این کار را سخت می‌کند. 14، 15 روز بازی نکردن من را نگران کرده است و امیدوارم با تمرینات خوبی که داشتیم، فردا در بهترین شرایط باشیم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
ارسال نظر
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین