آهن ملل
اصفهان آهن ۱
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۷۷۲

عارف: کدام عقل سلیم می‌پذیرد بنزین را با دلار وارد کنیم و ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟

عارف: کدام عقل سلیم می‌پذیرد بنزین را با دلار وارد کنیم و ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟
معاون اول رئیس جمهور گفت: به سیستم توزیع بنزین کشور حمله شد و ضربه خورد؛ حمله سال دوم هم عین سال اول بود؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟
۱۴:۳۱ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه وزیر نفت، اظهار کرد: در این بخش غفلت شده و جدا غفلت کرده‌اید، از وزیر نفت می‌خواهم در کل بخش صنعت نفت مقابله با حملات سایبری را به طور جدی دنبال کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: ظرفیت پاسخگویی به این موضوع را در کشور داریم و با تعامل و همکاری با بخش های ذی ربط، از نظر علمی در کشور این مسائل قابل حل است.

عارف خاطرنشان کرد: تجربه نشان داد در یک سال دو بار حمله شد و هر دو بار هم عین همدیگر بود و حملات تغییری نکرده بود آقای پاک نژاد هم این مسأله را به طور جدی دنبال کند.

وی ادامه داد: اگر دنبال مدیریت سوخت هستیم، باید بررسی کنیم چه سهمی در رفع مشکل تولیدی کالاها با راندمان پایین و مصرف سوخت بالا داریم؟ ما در گاز طبیعی و فراورده‌های نفتی ناترازی داریم. تولید روزانه بنزین ما ۱۱۰ میلیون لیتر و مصرف تا ۱۴۰ میلیون لیتر است. کدام عقل سلیم می تواند بپذیرد بنزین را با دلار وارد کنیم و با قیمت ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟ البته فعلا کاری نمی خواهیم بکنیم و نگویند عارف حرفی زده و دولت دنبال آزادسازی است ولی این‌ها واقعیت است.

انتهای پیام

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اخبار سیاسی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث