آهن ملل
اصفهان آهن ۱
فارکس
فارکس
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته برخلاف روز شنبه در روند کاهشی قرار گرفت. معامله‌گران لیدر اصلی بازار طلا را با وجود تعطیلی بازارهای جهانی و ثبات قیمت اونس طلا، قیمت دلار می‌دانند. فعالان بازار طلا روند تقاضا در این بازار را به دلیل افت قدرت خرید مردم، کاهشی عنوان می‌کنند.
۱۸:۳۶ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
وانانیوز|

 قیمت طلا و سکه روز یکشنبه در تمام قطعات و وزن‌ها افت داشت. روند نزولی بازار طلا برخلاف روز شنبه رخ داد و با افت ۳۰۰ تومانی قیمت دلار و برگشت به کف کانال ۹ از کریدور پنجم همراه شد.

 

کارشناسان اقتصادی می‌گویند حباب قیمت طلا و سکه به مقدار زیادی تخلیه شده و بازار روند با ثباتی پیدا کرده است. آنها معتقدند در صورت کاهش بیشتر قیمت دلار بازار طلا هم حرکت کاهشی خواهد داشت.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

فعالان بازار طلا با وجود فراز و فرود قیمت در این بازار طی روزهای اخیر می‌گویند؛ این موضوع تقاضا در بازار فلز زرد را افزایش نداده است. آنها می‌گویند شرایط رکودی در بازار همچنان پابرجاست و داد و ستد طلا و سکه کاهش پیدا کرده است.

معامله‌گران نوسانات یک تا پنج درصدی در بازار طلا را طبیعی می‌دانند. با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی در روز یکشنبه باید دید در روزهای آینده اونس جهانی، نرخ ارز و میزان تقاضا به چه سمتی خواهد رفت؛ اما به نظر می رسد قیمت‌ها نوسان زیادی تا پایان هفته جاری نداشته باشد.

قیمت نقره کاهشی شد

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۵۷۶ دلاری و اونس جهانی نقره نیز در سطح ۳۰ دلار و ۶۶ سنتی ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ کاهش ۳۶۰ تومانی داشت و با قیمت ۵۸ هزار و ۲۲۰ تومانی معامله شد.

سکه امامی پرچمدار بیشترین کاهش قیمت شد

قیمت سکه امامی روز یکشنبه ۲۵ شهریور با کاهش ۳۸۵ هزار تومانی روی رقم ۴۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومانی معامله شد. قیمت سکه‌ بهار با افت ۳۰۰ هزار تومانی روی رقم ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه با افت ۱۵۰ هزار تومانی و قیمت ربع سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی و ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی معامله شد. سکه گرمی کاهش ۱۰۰ هزار تومانی داشت و با رقم هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی عرضه شد.

مثقال به کانال ۱۵ میلیونی برگشت

قیمت طلا در دومین روز هفته کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۵۰ هزار تومانی در منطقه ۱۵ و ۱۶ هزار تومانی سرگردان بود. در لحظه نگارش این گزارش این مقدار طلا با رقم ۱۵ میلیون و ۹۹۲ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۴۳ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۹۲ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۶۴۴ هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه روز یکشنبه در تمام قطعات کاهش داشت. حباب سکه امامی ۱۲۵ هزار تومان، سکه بهار ۵۵ هزار تومان،  نیم‌سکه ۴۷ هزار تومان، ربع سکه ۱۴۹ هزار تومان و سکه گرمی ۷۵ هزار تومان افت کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین