کد خبر: ۴۱۳۹۲

علیزاده پاداش مدال طلا را دریافت می‌کند

علیزاده پاداش مدال طلا را دریافت می‌کند
با اعلام رئیس کمیته ملی المپیک پاداش مدال برنز کیمیا علیزاده در ردیف مدال آوران طلایی پرداخت خواهد شد.
۰۹:۴۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از رسیدن کیمیا علیزاده به نشان برنز المپیک 2016 و کسب اولین مدال بانوان ورزش ایران در المپیک، کیومرث هاشمی اعلام کرد کمیته ملی المپیک به علیزاده پاداش مدال‌آوران طلایی را می‌دهد.

پاداش طلایی‌های کاروان ایران 10 هزار دلار، نقره 5 و برنز نیز 3 هزار دلار است.
منبع: تجارت نیوز
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط
پربحث