کد خبر: ۴۲۵۴۷۸

امامعلی در مس رفسنجان ماندنی شد

امامعلی در مس رفسنجان ماندنی شد
مهاجم مس رفسنجان در لیگ بیست‌ویکم هم در این تیم توپ خواهد زد.
۱۷:۰۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
وانانیوز|

باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که فراز امامعلی، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.

این مهاجم 26 ساله فصل گذشته توانست شش بار برای شاگردان محمد ربیعی گلزنی کند.

 

مس رفسنجان پیش از این توانسته بود سید مهدی حسینی و میثم تیموری را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط