کد خبر: ۵۱۹۲۷

حضور پرسپولیس در آزادى با ملى پوشان

حضور پرسپولیس در آزادى با ملى پوشان
شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از یک روز تعطیلى، تمرین خود را از امروز در زمین شماره دو آزادى استارت زدند.
۱۲:۴۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس بعد از مدت ها، امروز در حالى تمرین خود در زمین شماره دو برگزار کردند که ٦ ملى پوش این تیم نیز در آن حضور داشتند.


برانکو ایوانکوویچ در ابتداى تمرین ضمن تبریک برد برابر کره جنوبى از ملى پوشان خواست تا با روحیه خود را مهیاى دیدار با نفت تهران کنند.

محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط