کد خبر: ۶۴۲۱۹۹

مرتضی فنونی‌زاده: نباید ارزش پرسپولیس را با اظهارات بی‌اساس کاهش داد

مرتضی فنونی‌زاده: نباید ارزش پرسپولیس را با اظهارات بی‌اساس کاهش داد
کسب پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان از نگاه برخی کارشناسان اتفاق چندان مهمی به نظر نیامده است.
۲۱:۳۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۴
وانانیوز|

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در صحبتی که داشت، در این باره که برخی کارشناسان دلیل بازی تهاجمی و برتر پرسپولیس را نا آماده بودند و اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان عنوان کرده‌اند اظهار داشت: «قبول دارم آنها یک هفته در اعتصاب بودند اما تیم ضعیفی نیستند که با ۳ گل اختلاف ببازند. همین تیم چند هفته قبل استقلال تهران را یک بر صفر شکست داده بود. بنابراین آنهایی که ادعا می‌کنند پرسپولیس یک تیم ضعیف را شکست داده می‌خواهند ارزش کار بچه‌های پرسپولیس را پایین بیاورند.  و حرف رایگان می زنند».

وی همچنین درباره تغییرات به وجود آمده در پرسپولیس با حضور اوسمار ویرا گفت: « مطمئنم اگر بازی آخرمان با تراکتور اوسمار روی نیمکت نشسته بود آنها را شکست می‌دادیم. صد در صد امیدوارم در جام حذفی آنها را شکست بدهیم. از همین الان افشین و کریم باید به اوسمار بگویند که اصلاً به فکر مساوی و پنالتی نباشد ما باید در همان ۹۰ دقیقه کار تراکتور را یکسره کنیم. البته همه می‌دانند من تراکتور را خیلی دوست دارم ولی پرسپولیس دیگر نباید از هیچ بازی بدون برد بیرون بیاید.

 

منبع: خبر ورزشی
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط
پربحث