اوسمار به نشست خبری هم نرفت!
سرمربی برزیلی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت نکرد.
۰۰:۳۲ - ۰۶ تير ۱۴۰۵
وانانیوز|
سرمربی تیم پرسپولیس که شکست تلخ و باورنکردنی را در دیدار مقابل چادرملو متحمل شده بود، به انتظار هواداران و خبرنگاران پرسپولیس پاسخی نداد و بدون حضور در کنفرانس خبری استادیوم را ترک کرد.
این در حالی است که قرمزها انتظار پاسخگویی از این سرمربی را داشتند اما او ترجیح داد بدون هیچ توضیحی استادیوم را ترک کند و شاید آخرین لحظات خود به عنوان سرمربی پرسپولیس را به این شکل بگذراند.
نکته مهم اینکه حالا مهمترین مسئله نزد باشگاه پرسپولیس تعیین تکلیف وضعیت اوسمار است که در جلسه هیئت مدیره طرح خواهد شد.
منبع: ورزش سه
لینک کپی شد
محل برند شما
ارسال نظر
جدیدترین اخبار
روی خط