استقلال مهمان جدید لیگ برتر جودو
باشگاه استقلال با ارسال نامهای به فدراسیون جودو، آمادگی خود را برای حضور در رقابتهای لیگ برتر جودو در بخش مردان و زنان اعلام کرد.
۲۰:۱۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۵
وانانیوز|
به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال امروز یکشنبه ۷ تیرماه با ارسال نامهای به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، آمادگی این باشگاه را برای حضور در رقابتهای لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان اعلام کرد.
با موافقت فدراسیون جودو، باشگاه استقلال در فصل جدید لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش مردان و زنان حضور خواهد داشت. این اقدام در راستای گسترش فعالیتهای باشگاه استقلال در رشتههای مختلف و حضور در رقابتهای کشور انجام شده است.
لینک کپی شد
محل برند شما
ارسال نظر
جدیدترین اخبار
روی خط
پربحث