پرسپولیسیها پنجشنبه 2 جلسه تمرین میکنند
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین فردا پنجشنبه را در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام خواهد داد.
۱۶:۰۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|
به نقل از سایت رسمی
باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که روز سهشنبه اولین تمرین فصل جدید را انجام
دادند و امروز چهارشنبه هم در تست پزشکی شرکت کردند، فردا در دو نوبت صبح و
بعدازظهر در ساعتهای 10 و 17:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین
خواهند کرد.
به نقل از سایت رسمی
باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که روز سهشنبه اولین تمرین فصل جدید را انجام
دادند و امروز چهارشنبه هم در تست پزشکی شرکت کردند، فردا در دو نوبت صبح و
بعدازظهر در ساعتهای 10 و 17:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین
خواهند کرد.
گفتنی است؛ بازیکنان بین دو تمرین، در مجموعه شهید کاظمی به استراحت خواهند پرداخت.
لینک کپی شد
محل برند شما
ارسال نظر
جدیدترین اخبار
روی خط