کد خبر: ۱۰۴۷۸۴

تیم ملی تکواندو بامداد فردا راهی مراکش می‌شود

تیم ملی تکواندو بامداد فردا راهی مراکش می‌شود
تیم ملی تکواندوی کشورمان بامداد فردا(دوشنبه) برای حضور در مرحله دوم گرندپری راهی مراکش خواهد شد.
۱۲:۲۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری (G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه (31 شهریورماه) به مدت 3 روز در شهر رباط مراکش برگزار می شود که تیم ملی کشورمان برای حضور در این دوره از مسابقات با ترکیب 4 نفره خود، ساعت 1:45 بامداد فردا (دوشنبه) راهی این کشور خواهد شد.

محمد کاظمی و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نمایندگان ایران هستند که در این رقابت ها بر روی شیاپ چانگ می روند.
بر اساس برنامه اعلامی، مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 67- و 67+ کیلوگرم زنان درروز نخست- 31 شهریورماه برگزار می شود که سجاد مردانی به عنوان اولین نماینده کشورمان بر روی شیاپ چانگ می رود.
روز دوم- یکم مهرماه با مبارزات اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان همراه است که در این روز نیز فرزان عاشورزاده و محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم نمایندگان ایران هستند.

درروز پایانی- 2 مهرماه نیز رقابت های تکواندوکاران 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان پیگیری می شود که میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم به مصاف حریفان خود می رود.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصرآزادانی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/س

محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط
پربحث