کد خبر: ۴۶۶۲۷۵

امیری و آل‌کثیر امشب مرخص می‌شوند

امیری و آل‌کثیر امشب مرخص می‌شوند
دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس امشب از بیمارستان مرخص خواهد شد.
۱۵:۳۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
وانانیوز|

وحید امیری که در بازی با ذوب‌آهن مصدوم شده بود، صبح امروز (چهارشنبه) کمر خود را به تیغ جراحان سپرد. دیروز هم رباط پای مصدوم عیسی آل‌کثیر دیگر بازیکن سرخپوشان جراحی شده بود. این دو بازیکن امشب از بیمارستان مرخص می‌شوند.

وحید امیری که باید یک ماه و‌ نیم فیزیوتراپی انجام دهد و سپس کار با توپ را آغاز کند. آل‌کثیر نیز بعد از دوران نقاهات باید کارهای فیزیوتراپی خود را شروع کند.

 

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط
پربحث