کد خبر: ۳۰۱۵۶

طالب‌لو رفتنی شد؟

طالب‌لو رفتنی شد؟
امروز رسانه‌ها از بازگشت سیدحسین حسینی،دروازه‌بان سابق استقلال که برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفته بو خبر دادند.
۲۰:۱۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-امروز رسانه‌ها از بازگشت سیدحسین حسینی، دروازه‌بان سابق استقلال که برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفته بو خبر دادند.

 

بازگشت حسینی به استقلال معنایش این است که منصوریان،طالب‌لو را نمی‌خواهد. اگرچه با حضور طالب‌لو هم،رحمتی دروازه‌بان اول وثابت آبی‌ها بود اما با آمدن حسینی خیال کاپیتان آبی‌ها از فصل گذشته هم راحت‌تر خواهد شد.

منبع: فارس
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط