کد خبر: ۳۷۴۵۹

عکس/سلفی ملی‌پوشان و استاندار خوزستان

استاندار خوزستان دکتر شریعتی در تمرین روز گذشته استقلالی های خوزستان حضور پیدا کرد.
۱۱:۵۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| استاندار خوزستان در تمرین روز گذشته استقلالی های خوزستان حاضر بود و دقایقی با بازیکنان، کادرفنی و مسئولان این تیم صحبت کرد.

پورقاز، زهیوی و طیبی ملی پوشان استقلال خوزستان به همراه پورموسوی سرمربی این تیم در انتهای این دیدار با استاندار خوزستان دکتر شریعتی سلفی یادگاری گرفتند.

محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط