کد خبر: ۴۴۹۲۸۰

هافبک پرسپولیس از اتوبوس جا ماند

هافبک پرسپولیس از اتوبوس جا ماند
هافبک تیم پرسپولیس پس از بازی با فجر شهید سپاسی شیراز، از اتوبوس سرخ‌پوشان جا ماند.
۲۰:۵۵ - ۲۳ دی ۱۴۰۰
وانانیوز|

وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس، در پایان بازی با فجرشهید سپاسی نتوانست اعضای تیم را همراهی کند. امیری زمانی که مشغول مصاحبه با خبرنگاران بود، اتوبوس‌های تیم پرسپولیس از تونل ورزشگاه آزادی خارج شدند و به همین خاطر او نتوانست به همراه سایر اعضای تیم از ورزشگاه آزادی خارج شود.

دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی در هفته پایانی نیم فصل اول از لیگ بیست و یکم، با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

انتهای پیام /

محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط
پربحث