مهدوی با شهداب تمدید کرد
قرارداد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، تمدید شد.
۱۳:۵۲ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۴
وانانیوز|
باشگاه شهداب یرد که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال پس از فولاد سیرجان به عنوان نایب قهرمانی رسید، قرارداد مهدی مهدوی را به عنوان سرمربی تمدید کرد.
مهدوی که حدود 6 سال به عنوان پاسور در تیم شهداب حضور داشت در اواسط فصل گذشته، هدایت تیم شهداب را بر عهده گرفت.
انتهای پیام/
منبع: تسنیم
لینک کپی شد
محل برند شما
ارسال نظر
جدیدترین اخبار
روی خط