کد خبر: ۶۵۹۹۸۸

سرمربی مصر: می‌خواهیم ایران را ببریم و به‌عنوان صدرنشین صعود کنیم

حسام حسن
سرمربی تیم ملی مصر از تلاش شاگردانش برای غلبه بر ایران و صعود به دور حذفی به‌عنوان تیم اول گروه صحبت کرد.
۱۰:۴۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۵
وانانیوز|

حسام حسن پس از اولین پیروزی تیم ملی فوتبال مصر در مسابقات جام جهانی که با برتری 3 بر یک مقابل نیوزیلند رقم خورد، اظهار داشت: از زمانی که بازیکن بودم، رویای خوشحال کردن مردم مصر را داشتم. به بازیکنان گفتم که ورزشگاه ونکوور مانند استادیوم قاهره پُر از تماشاگر است و باید پیروز شویم.

 وی با تمجید از نمایش مصر مقابل نیوزیلند گفت: در نیمه دوم به سطح مورد انتظار خودمان رسیدیم و می‌توانستیم بیشتر از سه گل بزنیم. از همه بازیکنان بابت عملکرد شجاعانه و روحیه جنگجویانه‌ای که در زمین از خود نشان دادند، تشکر می‌کنم. از مقامات فنی و مدیریتی فدراسیون فوتبال مصر بابت فداکاری و نقش ویژه‌ای که در تیم ملی ایفا کردند، قدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم ملی مصر درباره دیدار روز ششم تیر مقابل ایران و صعود فراعنه از گروه G در صورت کسب یک تساوی تصریح کرد: مقابل ایران برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. می‌خواهیم سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شویم.

مصر با کسب چهار امتیاز در صدر جدول گروه G قرار دارد و تیم‌های ایران و بلژیک با دو امتیاز، در رتبه‌های دوم و سوم جدول گروه ایستاده‌اند. مصر و بلژیک در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی از ساعت 06:30 روز ششم تیر به مصاف ایران و نیوزیلند می‌روند.

 

 
منبع: خبرآنلاین
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط