کد خبر: ۶۶۰۲۹۱

انتقاد تند ناگلسمان از بازیکنان آلمان؛ پس از گلزنی نظم تیم را از دست دادیم

یولیان ناگلسمان
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از شکست ۲ بر یک مقابل اکوادور در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، عملکرد شاگردانش را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد و تأکید کرد که بی‌نظمی تاکتیکی و از دست دادن مکرر توپ، مهم‌ترین دلایل این شکست بود.
۰۷:۲۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۵
وانانیوز|

ولیان ناگلسمان پس از شکست تیم ملی آلمان برابر اکوادور در آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، با انتقاد از عملکرد شاگردانش اظهار داشت: خودمان باعث شدیم حریف به مسابقه برگردد. تنها هفت دقیقه از گل برتری ما گذشته بود که در دقیقه ۹ گل تساوی را دریافت کردیم و عملاً کنترل بازی را از دست دادیم.

وی یکی از اصلی‌ترین مشکلات تیمش را از بین رفتن نظم تاکتیکی پس از گل نخست دانست و گفت: بعد از اینکه از حریف پیش افتادیم، بیش از حد بی‌نظم بازی کردیم. شروع خوبی داشتیم، اما باید صبورتر عمل می‌کردیم و آرایش تیمی و جایگیری بازیکنان را بهتر حفظ می‌کردیم.

سرمربی ۳۸ ساله آلمان با اشاره به ضعف تیمش در حفظ مالکیت توپ افزود: اگر تعداد توپ‌های از دست‌رفته از صفر به ۱۰ برسد، طبیعی است که دفاع کردن بسیار دشوار شود. گاهی لازم است برای زدن گل دوم عجله نکنیم و کنترل بیشتری روی جریان مسابقه داشته باشیم.

ناگلسمان ادامه داد: باید یاد بگیریم زمانی که از حریف پیش می‌افتیم، با آرامش بیشتری بازی را مدیریت کنیم. ضرورتی ندارد بازیکنان دائماً جای خود را تغییر دهند؛ حفظ ساختار و نظم تیمی در چنین شرایطی اهمیت بسیار بیشتری دارد.

وی در پایان بار دیگر از نمایش تیمش انتقاد کرد و گفت: بیش از اندازه بی‌نظم بازی کردیم. اگر می‌خواهیم در مراحل حذفی موفق باشیم، باید صبر بیشتری داشته باشیم و در جایگیری‌ها و اجرای برنامه‌های تاکتیکی، منظم‌تر از این ظاهر شویم.

محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط