واکنش کریم باقری به شکست پرسپولیس برابر چادرملو
کریم باقری پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل چادرملو و حذف از تورنمنت انتخاب سومین نماینده آسیایی ایران اظهار داشت: به تیم چادرملو و کادرفنی و اعضای این تیم تبریک میگویم که جانانه فوتبال بازی کردند. متاسفانه ما بد بازی کردیم و بازی را باختیم، چیز دیگری نمیتوانم در مورد بازی بگویم.
مربی پرسپولیس در خصوص انتقاد حدادی از بازیکنان این تیم گفت: زمانی که تیم می بازد کل باشگاه باخته است و نمیشود همه چیز را گردن بازیکنان انداخت. متاسفانه در این یکی دو سال پرسپولیس شرایط خوبی نداشت و تعویض مربی و بازیکن باعث شد این شرایط ایجاد شود، امیدوارم برنامهریزی صورت بگیرد که پرسپولیس جایگاه خوبی پیدا کند.
باقری در خصوص اینکه در این شرایط آیا صلاح بود با اسکوچیچ مذاکره شود، گفت: متاسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد. فقط در فوتبال ایران این اتفاقات رخ میدهد و همین حواشی هم به تیم ما ضربه زد.