کد خبر: ۶۶۰۵۳۸

انتشار بیانیه مهم وزارت امور خارجه درباره حمله آمریکا به ایران

انتشار بیانیه مهم وزارت امور خارجه درباره حمله آمریکا به ایران
وزارت امور خارجه ایران یک بیانیه جدید منتشر کرد.
۱۲:۳۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۵
وانانیوز|

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن بیانیه وزارت امور خارجه به این شرح است:

«وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حملات هوایی ارتش تروریستی آمریکا در ساعات اولیه بامداد یکشنبه مورخ 7 تیرماه 1405، به چند تأسیسات پایش و نظارت در سواحل جنوبی کشور را به شدت محکوم می‌کند. این حملات وحشیانه که نقض آشکار بند 4 ماده 2 منشور سازمان ملل متحد و نیز نقض صریح بند اول یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی مورخ 28 خرداد 1405 است، نشان می‌دهد که رژیم آمریکا کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست و عهد شکنی بخشی از ماهیت این رژیم است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن یادآوری مسئولیت‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و دبیر کل این سازمان در قبال صلح و امنیت بین‌المللی، بر عزم خود برای دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی ایران در برابر تجاوز نظامی آمریکا، وفق ماده 51 منشور سازمان ملل، تأکید می‌کند.»

 
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط
پربحث