کد خبر: ۱۱۱۰۷۹

دورتموند باید برنده می‌شد

دورتموند باید برنده می‌شد
لژیونر با تجربه تیم فوتبال بورسیادورتموند به خاطر رسیدن به مساوی به جای کسب پیروزی برابر اینتراخت فرانکفورت از هم‌تیمی‌هایش انتقادکرد.
۱۶:۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶
وانانیوز| نوری شاهین که اکنون جزو بازیکنان با تجربه مشکی و زردپوشان به حساب می آید، بعد از اتمام مسابقه شب گذشته با اینتراخت فرانکفورت از خود و یارانش به خاطر از دست دادن برتری ۲ بر صفر با مساوی ۲ بر ۲ خرده گرفت.

وی اظهارداشت:نباید اجازه می‌دادیم چنین اتفاقی بیفتد.وقتی ۲ بر صفر جلو هستیم، نباید باز بازی کرد و به حریف فرصت داد.

او ادامه داد:می دانستیم بازهم صاحب موقعیت‌های دیگری برای گل می‌شویم.اما به گل بیشتر نرسیدیم و ۲ گل نیز دریافت کردیم.واقعا نباید چنین اتفاقی روی می‌داد.

در این مسابقه شاهین ۱۹ و فیلیپ ۵۷ دورتموند را پیش انداختند.در حالیکه هالر ۶۴(پنالتی) و ولف(۶۸) زننده گل برای فرانکفورت شدند.

منبع: فارس
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط