کد خبر: ۱۱۸۵۴۹

پوررهنما و عزیزی طلایی شدند/ جعفرزاده به نشان برنز دست یافت

پوررهنما و عزیزی طلایی شدند/ جعفرزاده به نشان برنز دست یافت
در اولین روز از رقابت های پاراتکواندو آیواز که به میزبانی پرتغال در جریان است، کاروان ایران دو مدال طلا کسب کرد.
۰۶:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین، مهدی پوررهنما ملی پوش دسته 75- کیلوگرم در کلاس K44 موفق شد پس از یک دوره استراحت با غلبه بر حریفان آمریکایی و سپس اسپانیایی خود به فینال راه یابد. وی در دیدار نهایی مقابل حریف خود از ترکیه قرار گرفت و موفق شد با اقتدار بر سکوی نخست مسابقات جهانی آیواز قرار گیرد.

محمود جعفرزاده دیگر نماینده کشورمان در دسته 75- کیلوگرم نیز پس از یک دوره استراحت به مصاف نماینده آذربایجان رفت وبا غلبه بر وی با نماینده ترکیه روبرو شد. وی در مصاف با نماینده ترکیه مغلوب شد و به نشان برنز این رقابت ها دست یافت.

در ادامه اصغر عزیزی دومین نشان طلای کاروان ایران را بدست آورد. وی در اولین دیدار خود در دسته 75+ کیلوگرم، کلاس K44 مقابل نماینده آمریکا به برتری دست یافت و توانست دیدار دوم را هم مقابل نماینده کرواسی که قهرمان جهان نیز بود، با پیروزی پشت سر بگذارد.

رقابت های جهانی آیواز دربخش پاراتکواندو از امروز،12 آذر ماه آغاز شد و تا 14 آذر ماه در برپاست  و تیم ایران نیز با 6 نماینده خود در این رویداد حضور یافته است.

انتهای پیام/س

 
منبع: فارس
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط
پربحث