کد خبر: ۲۰۳۸۱

ماشین اعضای هیات مدیره ملوان واژگون شد

ماشین اعضای هیات مدیره ملوان واژگون شد
خودرو حامل اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان در راه بازگشت به انزلی دچار سانحه شد.
۱۳:۳۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-شب گذشته جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان در تهران برگزار شد و امروز اعضای هیات مدیره درحال بازگشت به انزلی بودند که خودرو آنها دچار سانحه و واژگونی شد.

در این خودرو، بدیعی فر، شعبانی رئیس شورا و شهردار انزلی، محمود پیشگاه هادیان و مسعود رضائیان از مدیران باشگاه ملوان حضور داشتند.

در این بین فقط بدیعی فر دچار آسیب جدی شد.
منبع: تجارت نیوز
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط