کد خبر: ۴۵۴۱۱

ستاره پرسپولیس دربی را از دست داد

ستاره پرسپولیس دربی را از دست داد
با توجه به وضعیت مصدومیت بازیکن پرسپولیس احتمال بازی کردن امیری در دربی ۸۳ ضعیف است.
۰۰:۴۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید امیری در بازی تیم ملی ایران مقابل چین دچار مصدومیت شد به طوری که دیدار هفته پنجم پرسپولیس در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی را از دست داد و در حالی که پرسپولیس باید روز جمعه در دربی 83 به میدان برود وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نیست.

با توجه به اینکه زانوی راست امیری دچار مشکل شده و او حتی در زمان راه رفتن درد هم دارد به این دلیل احتمال حضور این بازیکن در دربی بسیار ضعیف است.

امیری از چند روز آینده می‌تواند تمریناتش را آغاز کند و حضور او در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط
پربحث