کد خبر: ۶۲۲۸۲۲

پایان کار ایران با۳مدال در دوومیدانی آسیا/امیریان نقره‌ای شد

پایان کار ایران با۳مدال در دوومیدانی آسیا/امیریان نقره‌ای شد
با کسب مدال نقره توسط علی امیریان، تیم ملی دوومیدانی ایران با کسب سه مدال به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.
۱۴:۰۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
وانانیوز|

در پنجمین و آخرین روز از بیست و ششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا در کره جنوبی، بعد از ظهر امروز  فینال دوی 800 متر مردان برگزار شد.

در این رقابت علی امیریان ملی‌پوش کشورمان با ثبت زمان 1:44.97 دقیقه در رده دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. امیریان با نفر اول از کویت فقط 38 صدم ثانیه اختلاف داشت.

با کسب این مدال، تیم ملی دوومیدانی ایران با کسب 2 طلا و یک نقره به خود در این دوره از مسابقات پایان داد. محمدرضا طیبی و ریحانه مبینی به مدال طلا و علی امیریان به مدال نقره رسیدند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط