حمله مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان؛ همین فردا قراردادتان را فسخ کنید!
پیمان حدادی پس از شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل چادرملو در جمع خبرنگاران گفت: در دو ماه گذشته تیم مدیریتی تمام تلاششان را کرد. نمیدانم بازیکنانی که نزدیک به یک ماه است تمرین میکنند، این چه بازیای بود که انجام دادند؟ اوسمار، هاشمیان، کارتال و گاریدو همه آمدند و رفتند، آیا کادرفنی اشکال داشت؟
وی افزود: نصف تیم ما ادعا دارد که باید در تیم ملی بازی کند. این چه بازی کردنی است؟ چقدر هوادار حرص بخورد و استرس داشته باشد؟ مگر ما کم گذاشتیم برای بازیکنان؟ پولشان را به موقع گرفتند و بیشتری قرارداد را داشتند. اردوی نیمفصل و پیشفصل هم داشتند. واقعا نمیدانم! همه فقط دنبال اسم و رسم هستند. مشخص است وقتی بازیکنی دنبال کسب و کار خودش باشد روی بازی تمرکز ندارد. الان مشکل اوسمار بود؟ هاشمیان، گاریدو و کارتال چه؟
حدادی تصریح کرد: تمام تلاشمان را در دو ماه کردیم که شانسی برای آسیایی شدن داشته باشیم، ولی این بازی کردن بازیکنان است. تیم ما، تیمی که سه جلسه تمرین کرده را نمیتواند ببرد. نمیدانیم چه کاری باید کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس گفت: بازیکن باید بازی خودش را کند. قبل از این مگر صحبت تغییر کادرفنی بود که بازیکنان اینطور بازی کردند؟ بازیکن پول گرفته و باید جواب دهد. بازیکنی که سه هفته تمرین کرده نمیتواند تیمی را با میانگین سنی ۲۱ سال ببرد. همه بازیکنان هم ادعای ملیپوش شدن دارند. بزرگتر باید بزرگیاش را در زمین نشان دهد.
حدادی در واکنش به این پرسش که سروش رفیعی در این مقطع کجاست؟ گفت: از خودش باید بپرسید. آقای خلیلی با او تماس گرفت ولی بازنگشت. یکسری بازیکنان فقط از اسم پرسپولیس استفاده میکنند. بازیکن اگر هوادار برایش مهم است باید صدِ خودش را داخل زمین بگذارد.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا در ابتدای فصل چندین میلیارد برای یک بازیکن هزینه میشود ولی آخر فصل اینگونه درباره او صحبت میکنند، گفت: اول فصل من این تیم را نبستم. به هر حال هوادار باید به سمتی برود که پوست اندازی انجام شود.
«نباید نام اسکوچیچ در این مقطع مطرح می شد؟» مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: اصلا چنین چیزی نیست. بازیکن باید بازی خودش را انجام دهد تا تیم به آسیا برود. اصلا ربطی به تغییر سرمربی ندارد. این تیم بدون سرمربی هم باید این بازی را میبرد، چون همه ادعای ملیپوش را دارند.
حدادی ادامه داد: بعضی از بازیکنان که خودشان میدانند چه کسانی هستند باید فردا بیایند و قراردادشان را فسخ کنند. واقعا اگر پرسپولیس و هوادار را دوست دارند و خجالت میکشند باید فردا قراردادشان را فسخ کنند. دو ماه تلاش کردیم و چیزی که نشدنی بود را شدنی کردیم تا تیم به آسیا برود، ولی این هم بازیکنان ما. ما به عنوان مدیریت چه کاری باید انجام میدادیم؟
وی درباره واکنش به این موضوع که موضع او در مقطع کنونی حرفهای نیست، عنوان کرد: این نظر شماست؛ شما سمت بازیکنان هستید. چون بازیکن پول خرج می کند و مدیریت پولی خرج نمی کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت اوسمار و مذاکره با اسکوچیچ اظهار داشت: قرارداد اوسمار تمام شده و هیئت مدیره باید تصمیم بگیرد که با او ادامه دهیم یا شخص دیگری. اسکوچیچ هم یکی از گزینههای ماست.
حدادی در رابطه با شایعاتی که پیرامون حضور خداداد عزیزی در پرسپولیس مطرح میشود گفت: خداداد قراردادی با پرسپولیس ندارد و توافقی با او نشده اما صحبت شده است. ما چند گزینه داریم و یکی از آنها هم خداداد عزیزی است و هنوز تصمیمی گرفته نشده است.
«آیا فشاری از سمت بانک شهر برای انتصاب خداداد عزیزی روی شماست؟» وی در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد: خیر هیچ فشاری نیست. هرچند برخی بازیکنان از استقلال و پرسپولیس هم به تیم های یکدیگر می روند. خداداد یکی از گزینههای ماست.