کد خبر: ۷۵۲۸۹

با بازی خوب فرایبورگ را به دردسر انداختیم

با بازی خوب فرایبورگ را به دردسر انداختیم
سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند معتقد است تیمش در بازی با فرایبورگ از همه جهت، بازی برتر ارائه کرد.
۱۸:۱۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| شب گذشته بورسیادورتموند موفق شد در مصاف خارج از خانه با فرایبورگ، 3 بر صفر برنده از بازی خارج شود.

توماس توخل در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهارداشت:باید ابتدا از تیمم بسیار قدردانی کنم که مقابل فرایبورگ عالی بازی کرد. تیم در همه زمینه‌ها، عملکردی درخشان داشت. با چشمی باز و سرعتی بالا بازی کرد.

او ادامه داد:در تمام حرکت‌ها، پاک و بی‌آلایش بازی کردیم و تیزچنگی لازمه را داشتیم. البته فرایبورگ تیمی است که از نظر تاکتیکی شرایط خوبی دارد. اما بازی خوب ما باعث شد آنها به دردسر دچار شوند.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط