کد خبر: ۲۴۱۱۷

اتوبوس پرسپولیس رضاییان را جا گذاشت!

اتوبوس پرسپولیس رضاییان را جا گذاشت!
اتوبوس پرسپولیسی‌ها بازیکن این تیم را جا گذاشت و ورزشگاه را ترک کرد.
۲۱:۲۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-در پایان دیدار پرسپولیس و ملوان، اتوبوس پرسپولیسی‌ها رامین رضاییان بازیکن این تیم را جا گذاشت و ورزشگاه را ترک کرد.

رضاییان آخرین بازیکنی بود که میکسدزون را ترک کرد و قرار شد تا اتوبوس بازگشته و رضاییان را سوار کند.

منبع: تسنیم
محل برند شما
ارسال نظر
captcha
تبلیغات وانا
جدیدترین اخبار
روی خط