«جمهوری اسلامی ایران برای جنگ آماده است و در صورت حمله جدید آمریکا و رژیم صهیونی، بانک اهدافش را شناسایی کرده است.»
معاون هماهنگ کننده ارتش میگوید ما در هر سناریویی برای دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از انقلاب اسلامی آمادهایم.
فرمانده هوافضای سپاه یک پیام جدید منتشر کرد.
سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در فضای مجازی نوشت: پیروزیهای ناوگان صمود ادامه دارد.
تسنیم به نقل از یک منبع نظامی نوشت: آمریکا به جای قایقهای تندرو سپاه، در جنایتی آشکار به ۲ قایق کوچک حمل بار مردم شلیک کرده است.
رسانه ها از حمله دوباره موشکی ایران به امارات و شنیده شدن صدای انفجار در امارات خبر دادند.
برخی منابع گزارش دادند چند موشک منافع آمریکا را در بندر «جبل علی» امارات هدف قرار داده است.
سرلشکر عبداللهی از آمادهباش نیروهای مسلح برای مقابله با اقدامات دشمن خبر داد.
سازمان اطلاعات سپاه یک پیام درباره راههای آمریکا در مقابل ایران منتشر کرد.
فرماندهی نیروی دریایی سپاه با انتشار پیامی در شبکههای اجتماعی، به ناوگان «صمود» و سربازان تنگه هرمز اشاره کرد و از بیدار شدن جهان در برابر آنچه «جبهه اپستین» خوانده شده، سخن گفت.